Sapa dag 2

12 juli 2017

Woensdag 12 juli.
Na een heerlijke nacht om 07.30 uur op. Het heeft vannacht flink geregend. Maar nu is het weer droog. Soi heeft een hele stapel pannenkoeken gebakken. Floor heeft genoten. Met heerlijke bananen zo uit de boom en ananas en honing. Een prima start vd dag. Om 0900 uur vertrekken we met onze gids. We lopen van Tavan naar het volgende dorpje Giang ta chai van de red Hmong. Het is weer een prachtige tocht, rijstvelden, het bamboe nationaal forest, watervallen en riviertjes.
Stijl omhoog en naar beneden maar gelukkig ook vlakke stukken dan kunnen onze kuiten weer een beetje ontspannen. De tocht van vandaag duurt 2 uur en heel lekker we worden aan het einde in een dorpje opgewacht door een taxi die ons terug brengt naar Sapa. Nog een laatste blik om deze prachtige omgeving.
In Sapa lunchen we, ohhh zo lekker weer. En om 13.00 uur terug in ons hotel. We worden vriendelijk ontvangen en krijgen 2 kamers ter beschikking om ons op te frissen. Onze rugzak weer uitpakken en schone kleding uit de achtergebleven bagage. Onze schoenen zien er niet uit maar deze worden door de staff omgetoverd tot nieuw. Wat een geweldige service.
Om 15.00 uur vertrekt onze bus naar Hanoi. Een rit van ongeveer 6 uur. Daar slapen we in hetzelfde hotel als op de dag van aankomst.