Hoi An - Nha Trang

20 juli 2017 - Nha Trang, Vietnam

18 juli woensdag
Vandaag gaan we met een binnenlands vlucht van Danang naar Nha Trang. We worden met een taxi om 11 uur opgehaald. In afwachting vd taxi gaan wij (Lotte Floor en ik) nog even bij een nabij gelegen spa een pedicure behandeling doen, heerlijk relaxed en met opnieuw gekleurde nageltjes stappen we de taxi. Binnenlandse vlucht naar Nha Trang ging prima, ook daar weer opgewacht door een taxi. Beetje overdreven taxi met tv koelkast en allerlei knopjes die door de meiden uiteraard uitgeprobeerd moeten worden. Nha Trang is een uit de kluiten gegroeide kustplaats. Met aan de ene kant prachtige resorts en golf terreinen dan het schreeuwende centrum met heel veel hotel torens karaoke bars en andere eettentjes. Heel veel bussen en badgasten. Transfer naar ons Hotel duurt ongeveer een uur. Ons hotel ligt net ten noorden van het centrum. Ook een hoge toren. Prima kamers maar we missen de charme van de kleine hotels zoals we deze tot nu toe hebben gehad.
We frissen ons op en gaan even naar de 15de verdieping naar het zwembad en bar. Dit zit echter vol met Chinezen gezinnen. We drinken wat en zoeken op internet een gezellige plek uit om te gaan eten. Living collective. Met een taxi gaan we er heen ongeveer 20 minuten rijden. Wat een drukte in deze stad weer. Het restaurant is een goede keus. Voor de eerste keer geen Vietnamees eten deze reis, het is een Amerikaans aandoend street voor restaurant met een grote bbq, houten planken met heerlijk vlees.
We hebben een heerlijke avond.
Morgen met de Easy Riders met de motor op pad, ik ben heel benieuwd.

1. Karen:
    20 juli 2017
    Gaaf! De easy readers zijn geweldig! Koop wel zelf een helm Ik en mijn mede passagiers, ik noem geen namen, hadden luizen na het dragen van de helm.... helm kost max 10 euro... heb er direct een die echt past... heel veel plezier kijk uit naar jullie verhalen over de easy riders!